Automobilka Hyundai získala už šiesty rok za sebou Cenu verejnosti v súťaži Hermes Komunikátor roka. Ocenenie v kategórii Automobily potvrdzuje jej dlhodobo vysokú úroveň komunikácie so zákazníkmi.
Šesť víťazstiev za sebou potvrdzuje stabilnú komunikáciu Hyundai
Hyundai si v aktuálnom ročníku súťaže Hermes Komunikátor roka 2024 opäť vybojoval 1. miesto v kategórii Automobily. O víťazovi rozhodovalo online hlasovanie verejnosti, ktorá značku ocenila už po šiestykrát po sebe. Tento úspech podčiarkuje dôveru, ktorú verejnosť vkladá do spôsobu komunikácie značky na Slovensku.
Podľa organizátorov sa Hyundai dlhodobo prezentuje ako automobilka s najefektívnejšou a najpozitívnejšie vnímanou komunikáciou v médiách. Verejnosť tak potvrdila, že značku vníma ako lídra v oblasti vzťahov so zákazníkmi.
„Veľmi si Cenu verejnosti vážime, pretože nám ju udelili ľudia svojím hlasovaním. Toto ocenenie je potvrdením, že naša komunikácia smerom k zákazníkom a verejnosti je nielen efektívna, ale aj pozitívne vnímaná. Je to zároveň pre nás záväzok naďalej počúvať našich zákazníkov a komunikovať s nimi zrozumiteľne a transparentne. Cenu verejnosti sme získali už šiestykrát po sebe, ale tešíme sa z nej každý rok rovnako,“ uviedol Marek Kopča, marketingový a PR riaditeľ Hyundai Motor Slovakia.