KIA NIRO II. generácie je vhodný prototyp rodinného auta dennej potreby. Je väčšia ako bežný 5-dverový hatchback, nie len na výšku, ale hlavne vnútri. No nevnucuje nám SUV či crossover štýl. Nemá zásadne väčšiu svetlú výšku a neponúka pohon oboch náprav. Prosto patrí na cesty, nie mimo nich. Priestor vnútri je nadpriemerne veľký, kvalita spracovania a materiály príkladné, každý z troch výbavových stupňov je bohatší než má väčšina konkurencie (najlepšie však vychádza stredný stupeň Gold) a spotreba všetkých majiteľov sa bude pohybovať medzi 5-6 l / 100 km. Navyše má KIA veľmi nadpriemerne nastavené trvanie rôznych záruk, kde väčšine oblastí panuje číslo 7 rokov a ani cenovo to nie je napriek obecnému zdražovaniu úlet. To všetko znie ako ideálne auto, čo nás vracia na začiatok – prototyp rodinného auta pre každý deň. Na čo vhodná nie je? Okrem použitia mimo ciest sa ani na rýchle a dlhé diaľničné presuny. Okrem pár drobností, ktoré sme počas týždňa testovania objavili jej však ozaj niet veľmi čo vyčítať.

Kia Niro HEV ( hybrid )
Hluk pri 130 km/h – 67 dB
3mix spotreba – 5.3 l/100km

TOPSPEED.sk tankuje palivá OMV MaxxMotion benzín:
https://www.omv.sk/sk-sk/cerpacie-stanice/omv-maxxmotion/omv-maxxmotion-benzin

Partner videa: https://www.filtreaoleje.sk

web: https://www.topspeed.sk/
fb: https://www.facebook.com/topspeed.sk
instagram: https://www.instagram.com/topspeed.sk/

#kia #niro #hybrid