Toyota Camry prešla po dvoch rokoch od svojho návratu na európske trhy decentnou modernizáciou. Okrem jemnej zmeny vizáže, modifikovaných dizajnov diskov kolies alebo nového laku karosérie prináša osviežený interiér a aktualizovaný multimediálny systém. Po množstve testovaných áut typu crossover a SUV je týždeň strávený za volantom „klasickej“ limuzíny, navyše s japonským rodokmeňom malým zážitkom. Pod kapotou má Camry jediný, optimálny pohon. Je ním dlhoročnými skúsenosťami značky ovenčený, plne hybridný samodobíjateľný pohon so základom v atmosférickom benzínovom štvorvalci 2.5 l. Spolu s elektromotorom prenáša na predné kolesá cez planétovú prevodovku celkový výkon 160 kW (218 k). Ako funguje plynule vyladený pohon v spolupráci s komfortným a sebaistým podvozkom limuzíny a koľko paliva spotreboval v praxi sa dozviete v novom videoteste.
Cena modelu od: 32 900 eur
Cena testovaného vozidla (s paketom VIP): 43 900 eur
Technické údaje:
motor: 2.5 l Dynamic Force Hybrid
celkový výkon [kW/k]: 160/218
krútiaci moment [Nm]: 221
pri ot/min: 3600-5200
prevodovka: planétový delič výkonu e-CVT
pohotovostná hmotnosť [kg]: 1595 – 1660
zrýchlenie z 0 na 100 km/h [s]: 8,3
maximálna rýchlosť [km/h] 180
objem batožinového priestoru [l]: 500

kamera: Pavel Briatka
strih: Japn Johno Gajdoš

Video sponzoruje: Unipetrol, Camel Active

Toyota testy a prvé jazdy

Odoberať Autožurnál – https://www.youtube.com/channel/UCdN1w6XRSXkuzrMu_wJgJRQ?sub_confirmation=1
Facebook – https://www.facebook.com/autozurnalTV
Instagram – https://www.instagram.com/autozurnal_
Web – https://autozurnal.com/

#toyotaCamryfacelift #toyotaCamry2021