• Dacia sa predstaví na medzinárodnom autosalóne v Ženeve od 26. februára do 3. marca 2024.
  • V stánku s rozlohou 900 m2 bude Dacia prezentovať nový Duster, nový Spring a prototyp Dakar: Sandrider.

 

Sandrider Dacia predstavuje na ženevskom medzinárodnom autosalóne tri svetové premiéry

VIAC DUSTER AKO NIKDY

 

Nový Duster, ikonické SUV značky, sa prvýkrát oficiálne predstaví na autosalóne v Ženeve v roku 2024.

 

Model Duster, ktorý bol prvýkrát uvedený na trh v roku 2010 a prvýkrát obnovený v roku 2017, sa presadil tým, že porušil tradičnékódy trhu SUV.

 

Duster je skutočným úspechom, ktorého sa vyrobilo viac ako 2,2 milióna kusov.

 

Táto 3. generácia modelu Duster, vyvinutá na platforme CMF-B, predstaví svoj robustnejší a asertívnejší dizajn, ako aj ponuku motorov: LPG ECO G100, HYBRID 140 a mild-hybridný 48V TCe 130, ktorý je k dispozícii s prevodovkami 4×2 a 4×4, aby čo najlepšie vyhovoval potrebám zákazníkov.

 

So štartovacou cenou nižšou ako 20 000 EUR zostáva tento nový Duster rodinným SUV, ktoré ponúka najlepší pomer ceny a výkonu vo svojej kategórii.. 

 

NOVÝ SPRING: EŠTE ZVODNEJŠÍ, ELEKTRIZUJÚCI AKO VŽDY

 

Nový Spring má úplne nový dizajn exteriéru a interiéru.

 

Spring je jediné elektrické vozidlo v Európe, ktoré váži menej ako tonu.  Napriek svojim kompaktným rozmerom ponúka najlepšiu nosnosť vo svojom segmente a množstvo inteligentných funkcií.

 

Vďaka prispôsobiteľnej digitálnej prístrojovej doske (7″ obrazovka) a 10″ centrálnej multimediálnej obrazovke je Spring ešte digitálnejší.

 

Pre ešte väčšiu všestrannosť ponúka nový model Spring motor s výkonom 45 k vo výbavách Essential a Expression a 65 k vo výbavách Expression a Extreme. Nový model Spring zostáva rovnako cenovo dostupný ako doteraz a ponúka najlepší pomer ceny a výkonu na európskom trhu.

 

SANDRIDER : CIEĽ DAKAR !

 

V Ženeve bude Dacia vystavovať prototyp, ktorý sa prostredníctvom tímu Dacia Sandriders zúčastní na Rallye Dakar a majstrovstvách sveta v rallye od roku 2025.

 

Dacia neustále nanovo definuje, čo je podstatné, na základe svojich troch značiek: Essential but Cool, Robust & Outdoor a Eco-Smart.

 

Stratégia značky Dacia je dokonale zosúladená s Rallye Dakar, ktorá je plnohodnotným technologickým laboratóriom zameraným na nízkouhlíkovú mobilitu. Vďaka súťaži si Dacia v najťažšom teréne otestuje svoj prístup k esenciálnemu, najmä svoj záväzok k cenovo dostupnej dekarbonizácii: Sandrider bude používať syntetické palivo vyrobené spoločnosťou Aramco.

 

Dizajn Sandrideru je inšpirovaný spätnou väzbou od posádok a dokonale ladí s DNA značky Dacia. Dacia na svojom stánku predstaví aj svoj sortiment zahŕňajúci nové predpisy GSR2.